Naši kandidáti

13. marca 2014, nezavisla, Nezaradené

Pán Fico, nemali ste kandidovať, pretože ste strašne uľahčili kandidatúru ostatným prezidentským kandidátom. Teraz majú jedinú agendu: “ lebo Fico, proti Fico“. Keby ste neboli kandidovali, museli by obhajovať, zdôvodňovať  svoje rozhodnutie. Museli by vysvetľovať svoj program, čo by ako prezident chceli dokázať, čo urobiť pre ľudí. Teraz vytvorili jednotný front, ako za socializmu a  tvária sa, že stačí im vykríkať,“ lebo fico“ a všetci padnú na zadok. Skoro mi to pripomína, kedysi často spomínaného za všetko zodpovedného triedneho nepriateľa.  Rozmýšľam, čo by dialo, keby ste nekandidovali, či by sa porvali ako psi, Nuž čo, hádam viete, čo robite.

Keď som tento článok uverejnila vo februári, myslela som, že keby Fico nekandidoval, snáď by potom nám kandidáti povedali, prečo kandidujú na prezidenta a čo chcú pre nás urobiť, aký je ich program. Mýlila som sa. Po vypočutí tých niekoľkých besied som zistila, že by len zmenili nepriateľa, bol by to zase kandidát s najlepšími  preferenciami. Pretože oni žiaden program nemajú. Ich len zhora osvietilo, že by sa hodili na tú funkciu. Škoda, že odstúpila pani Blašková. Stará Blašková (prosím bez urážky), ako sa hovorí, by bola najlepším kandidátom.  Aspoň by bola sranda, a sranda musí byť, aj keby na chleba nebolo.