Otvorený list pani Mezenskej

24. septembra 2013, nezavisla, Nezaradené

Vážená pani Mezenská,

po vypočutí Vášho prejavu som ostala zhrozená.Trvalo mi pari dni, kým som sa odhodlala vyjadriť sa k nemu, čo som sa bála, že sa neovládnem a Vám nadám. Uvedomujete si k čomu vyzývate, uvedomujete si, že keď sa to rozbehne, nebude to k zastaveniu? Uvedomujete si, že môžete byť prvá, ktorú odsúdia bez súdu, tak ako  to vyzývate? Pôjdete z parlamentu, rozvášnený dav sa na Vás vrhne, bude vo Vás vidieť len jedného z tých, čo ich ožobračil a kým si ľudia uvedomia, že Vy ste tá, ktorá ich vlastne  vyzývala do boja, môže byť neskoro. Alebo chcete( možno je to plán, lebo ktovie, akú hru rozohrávajú mocní tohto sveta), aby naše Slovensko sa stalo bezletovou zónou ako Líbia? Lebo keď sa začne zabíjať, nebude tej sily, kto by to zastavil. Váš prejav bol plný nenávisti. Ja stále verím, že väčšina Slovákov to berie politiku ako panské huncúctvo a  rozčuľovať a silné reči vie viesť len v krčme. Takže nádej, že také niečo sa uskutoční, je viacmenej nepravdepodobná.

Vážená pani, ospravedlňuje Vás len to, že ste boli veľmi unavená, nabudená atmosférou, rozhorčená. Treba si uvedomiť, že koľko razy z malej iskierky vznikne veľký plameň a zničí všetko naokolo a my potom darmo ľutujeme.