Pokus o recenziu

13. júna 2013, nezavisla, Nezaradené

V utorok, keď som si hľadala v televízi nejaký uspávačik, aby sa mi dobre zaspávalo, (obyčajne skončím pri History, alebo Spektrume) ale spanie som vymenila za niečo iné. Na ČT2 bol Highlander(dúfam, že je to dobre napísané). Po dlhých rokoch som ten film musela vidieť znova. Znova som obdivovala krásne zábery z prírody Škótska. A znova ma zarazilo, ako sa ľudská povaha nemení. Človeka, s ktorým 20 rokov žili, poznali ho, bojoval s ním, akonáhle sa odlíšil od nich, chceli ho ukameňovať, upáliť. Keby bol zomrel, ako sa patrilo po takej rane, boli by za ním plakali, spomínali, ako na hrdinu. Ale keďže prežil, čo bolo nemysliteľné, bol čarodejník, bolo ho treba ukameňovať. Ja viem, že to bol len film, ale aj teraz sme schopní, ak niekto sa nespráva tak, ako by sa mal podľa
našich predstáv- nemá ten správny názor, zvlášť na internete, ho ukameňovať(síce symbolicky, ale predsa)