parlament

1. mája 2013, nezavisla, Nezaradené

Minule som písala, ako môj muž v noci, keď nemôže spať sleduje parlament. Vraj je to dobrá zábava. Dnes som sa zobudila a zase sledoval parlament, vraj nikde nič zaujímavé nie je. Keď že bolo už po šiestej a spať sa mi nedalo, tak som sa započúvala aj ja. Najprv chvíľu hovoril Matovič, zadalo sa mi, že celkom rozumne. No a potom bol Lipšic, no ešte aj teraz, keď si na to spomeniem, tak sa musím smiať. Hovoril o nejakom talianskom mafiánovi, ktorý  na otázku, čo je mafia, sa vraj vyslovil, že keď budú voliť medzi spravodlivým, inteligentným a blbým prokurátorom, vraj poslanci zvolia toho blbého a to je mafia. Z pléna mu tam niekto povedal, že sa to asi vzťahuje na Čentéša, on povedal, že sa jedná o Trnku. No ja neviem, verím, že títo čo bojujú o takúto funkciu sú dostatočne sebavedomí, ale po tomto výroku, si  myslím, že ani jedna ani predchádzajúci, alebo budúci generálny nebude môcť byť istý, že nezvolili preto, že je blbý a ja by som v tom prípade tú funkciu nebrala a byť Čentéšom sa na to to vykašlem. Ináč, pokiaľ si pamätám,  nezvolili Trnku za Dzurindu? Čiže ho muselo voliť aj KDH, čiže musel s ním súhlasiť aj pán Lipšic, ako predstaviteľ tejto strany, alebo už všetci trpia Alzheimerom. Nech tam zvolia starú Malíkovú z Hornej-dolnej a bude pokoj.