Morálka a etika

18. apríla 2013, nezavisla, Nezaradené

V noci ma zobudila mačka, keď sa rozhodla si urobit zo mňa korzo. Pustila som si spektrum, že zaspím, ale zobudila som muža a ten mi hneď prepol na parlament. A bolo po spaní, iba čo som sa rozčúlila. Presne podľa Krylovej pesničky: “ vrah o morálke káže „. Počula som pána Brocka rozprávať o morálke a etike. A tak sa pýtam, kde bola morálka a etika, keď si pán Figel bral dva platy – jednu výslužku od EU a druhú od našej vlády, kde bola morálka, keď dostával peniaze za mimobratislavske bývanie, aj keď býval už roky v Bratislave, kde bola morálka a etika, keď v dobe, kde sa mladí zadlžujú na celé desaťročia, si pri jeho plate kúpil za pár korún mestský byt, kde bola morálka a etika, keď udeľoval zlaté padáky? A pán bývalý primátor Bratilavy, ten tiež nemusel dodržiavať morálku a etiku a pán Bielik, kde sa záhadne stratili nahrávky a takto by sme mohli pokračovať. Alebo morálka a etika platí je povinná  pre plebs a pre nadľudí s KDH neplatí? Alebo tým, že majú v názve kresťanská, už automaticky majú odpustky za svoje činy?