Prečo Slovensko nebude nikdy rajom turistov

14. augusta 2010, nezavisla, Nezaradené

V pondelok nám padla dovolenka. V utorok som našla na internete nejaké voľné miesta. Volala som tam. Na jednom mi odpovedali. že majú voľné a tak sme sa dohodli, že do štvrtka sa vyjadrím, keďže to miesto nebolo pri vode. Na druhom mieste mi povedali, že mám vyplniť formulár a na ten mi odpovedia. Tak som vyplnila formuláre  na tri chaty. V stredu som sa dozvedela, že jedna chata  je voľná a mám upresniť počty ľudí (aj keď som im poslala počet ľudí 8-10 ľudí, z toho 4 detí) a oni mi pošlú kalkuláciu. Tak som poslala upresnenie na 8 ľudí, 4 deti, 4 dospelí aj keď to nebolo ešte isté (8-10) a  čakala som. V štvrtok mi neprišlo nič, tak som obvolala prvú chatu a tú už obsadili. V piatok som zavolala znovu, už mi odpovedali aj telefonicky. Minimálny počet osôb 8, preto žiadna zľava na detí, pričom som povedala, že dve dve môžu spať na jednej posteli. Tak som si to prerátala 6 nocí x 7 ľudí X 10 Euro to je 420 Euro a nestačí to, radšej nechajú prázdnu chatu. Nechápem. A tak som to nevzala, ak sa im máli suma za spanie, pričom ja z tejto sumy žijem celý mesiac a tvorí 3/4 môjho mesačného platu. Všade vyplakávajú, akú mizernú turistickú sezónu majú a ak všetci sa takto správajú ani sa nedivím. Potom keď  sme sa cez týždeň, robili sme výlety s deťmi,  zastavili na tom mieste, kde sme chceli dovolenkovať, miesta bolo dosť a omnoho lacnejšie, len sme mali ísť cez obecný úrad. Máme poučenie, že internet nie je všetko.

Ešte niečo parkovanie v Bojniciach 5 Euro, neviem aká vysokohorská prirážka je tam zavedená  a všade, kde sa minulý rok dalo parkovať je zákaz státia.