Ohlas na love parade

25. júla 2010, nezavisla, Nezaradené

Nezvyknem odpovedať na udalosti, len toto ma zaujalo. Ráno manžel pusti TA3 a ukazovali zábery z Love parady, keďže k tomu nebol text, tak sme sadli k internetu. Dozvedeli sme sa, čo sa stalo. Prečítala som si aj diskusiu k tejto téme. Čo ma šokovalo, bolo, ako ľudia hneď to zvaľovali na drogy.  Nikto si neuvedomuje, čo zmôže dav.  Ja mám tiež podobnú skúsenosť a to sme išli len do letného kina, koľko sa tam mohlo tlačiť ľudí, sto? Ako som dávala lístky usporiadateľom, nejak som  rýchlo nestiahla ruku a tá ostala vystretá. Už  som ju nemohla pritiahnuť, myslela som, že mi ju zlomia. Začala som kričať, priam vrieskať, no nič nepomáhalo. Nakoniec sa muž postavil za mňa a zaprel sa do davu a mne sa ju podarilo pritiahnuť k telu. Bolela ma ešte asi dva dni. Nikdy som nemala rada davy, ale od vtedy mám šoky z davu. Nikdy sa nezúčastňujem výpredajov, lebo predstava, že by sa tam tlačili na mňa mi vracia spomienku na tú príhodu z letného kina.   Davová psychóza nemá nič spoločné s rozumom, drogami.