Som mierne pripitá a počúvam country a elán

26. júna 2010, nezavisla, Nezaradené

Sedím na dvore počúvam Elán a Kučerovcov a som mierne pripitá  Nohy mám vyložené na stole rozmýšľam, ako by to  bolo dobre. Dnes robili Lacovia gulášku na ihrisku a keďže jeden z mojich bratov je Ladislav, tak som sa tiež zúčastnila tejto akcie, vypila som 7 dcl vína, také množstvo mám normálne na týždeň, ale keďže mám za sebou hektický týždeň , stiahla som to ani neviem ako. lNaposledy som takú dávku vypila v takom krátkom čase keď mi zomrel jeden z bratov, ale to som sa chcela opiť. Nevedela som, ako zaspím, ako je možné, že taký sopliak, už to má za sebou a ako ja mám teraz žiť ďalej. Tak sedím na  dvore, nohy mám na stole, počúvam country, elán, la bambu  a  ukričaných drozdov  a rozmýšľam,  ako by to bolo krásne, keby to všetkým stačilo, aby boli spokojní.  80 rozkvitnutých štvorcov dvora, 60 štvorcov  pre 5 člennú rodinu a dobrá nálada. Neboli by vojny, hlad, závisť .