Výhody veku nad päťdesiat ….

22. júna 2010, nezavisla, Nezaradené

Taká päťdesiatka a viac má svoje výhody.

  1. Keďže čoraz slabšie vidím do blízka a lepšie do diaľky, svoje vrásky pri maľovaní nevidím a  vrásky mojich spolužiačok a kamarátok vystupujú čoraz výraznejšie, môžem sa cítiť  stále mladšia a mladšia.
  2. Prispieva k tomu aj to, že vzhľadom na to, že som v prechode, sa mi znova objavujú pubertálne vyrážky.
  3. Pre problémy s kolenami konečne som prestala hrať volejbal a asi preto ma prestal bolievať chrbát, tak konečne po dlhých rokoch nevyliezam ráno z postele štvornožky, ale môžem sa bez problémov posadiť.
  4. Pretože som zdedila šedivenie po otcovi, moja mama ma v osemdesiatke menej šedivých vlasov ako ja, znova mám krásne plavé vlasy (vekom mi začali tmavnúť). Len si ich musím každý mesiac farbiť, lebo mi vyrastá nádherný šedivý melír.  
  5. Konečne sa mi vlnia vlasy. Vždy som mala  rovné, nepoddajné vlasy, nad ktorými mávli rukou aj kaderníčky. Pokiaľ som si nedala urobiť trvalú (potom, čo mi spálila kaderníčka hlavu som to vzdala), vždy odolávali snahám kaderníčok vytvoriť mi nejaký účes, preto nosím aj krátke vlasy. Na zlosť moji bratia mali nádherné vlnivé vlasy, výbornej kvality. A tak na staré kolená sa začali aj mne vlniť vlasy a sú aj jemnejšie  a nechávam si ich narásť až po plecia. Dcéra sa mi smeje, že mám na hlave nádhernú mexickú vlnu.
  6. Konečne mi až tak nevadí moje priberanie, lebo sa môžem vyhovárať na vek a priberajú aj moje kamarátky
  7. Keď sa mi nechce nič doma  robiť, vyhovorím sa na únavu,(teraz už sa môžem vyhovárať) a niekto sa zľutuje a urobí to za mňa.

 

Ten vek nad päťdesiat má svoje výhody …