Založ si blog

Vizitka čoho? Neviem

Dnes som bola vďačná za supermarkety, prečo?. Lebo ešte o pol ôsmej som tam našla otvorenú lekáreň.  Načo mi bola v takom čase lekáreň? Nie kvôli chorobe mňa alebo detí. Nie. Kvôli všam.  Malá chodí druhý týždeň do školy a keď prišla o siedmej domov, sťažovala sa, že ju kúše hlava. Založila som si okuliare a boli tam. Tak som sadla na bicykel a bežala do blízkeho supermarketu a dúfala, že tam bude ešte v tom čase otvorená lekáreň alebo aspoň drogéria.

Je iróniou, že v tom hnusnom socializme počas tých dvadsať rokov, čo som ja alebo moji mladší súrodenci chodili do základnej školy, som nepočula, že by niekto v okolí mal vši. A to by bola vtedy neskutočná hanba. Neboli banány, ale ani vši. A teraz je pomaly zázrak, keby na nejakej škole sa nevyskytli a všetci to berú ako niečo normálne, vyskytli sa vši no  čo.

Tak je to vizitka, ale čoho? Nuž neviem. Tohto zriadenia? Toho že niektorí ľudia kašlu na všetko, neberú ohľad na druhých? Nuž ja skutočne neviem, ale zúrim na to.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1231060x
Priemerná čítanosť článkov: 3093x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy