Založ si blog

Výborne

Takže páni, už ste si  ukázali, kto má väčšieho, a čo tak začať pracovať pre Slovensko a slovákov a upokojiť situáciu?

Ešte niečo k pánovi, čo ma obvinil, že klamem. Obyčajne máte v jednom roku aj 11, aj 12 rokov. Trebars, narodili ste sa v júni, tak do júna máte 11 a potom 12 rokov. Keďže mám dosť rokov, obyčajne si vyrátavám tak, že si poviem, stalo sa to v 60, teraz je 2018, tak si to jednoducho odrátam. Tak vzniklo asi  aj tých mojich 12 rokov, nuž a keďže môj predposledný blog bol spomienkový, tak som si vyrátala, že v auguste som mala 11 rokov, lebo narodeniny mám až v jeseni. Ono človek, keď nemá argumenty, obyčajne sa chytá blbosti.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1233346x
Priemerná čítanosť článkov: 3099x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy