Založ si blog

Archív: marec, 2018

Výborne

Takže páni, už ste si ukázali, kto má väčšieho, a čo tak začať pracovať pre Slovensko a slovákov a upokojiť situáciu? Ešte niečo k pánovi, čo ma obvinil, že klamem. Obyčajne máte v jednom roku aj 11, aj 12 rokov. Trebars, narodili ste sa v júni, tak do júna máte 11 a potom 12 rokov. Keďže mám dosť rokov, obyčajne si vyrátavám tak, že si poviem, stalo sa to v 60, […]

Pokračovanie článku

Prečo im neverím

Keď mala 11 rokov bol 68. Jeden rok všetci novinári hlásali, že je to okupácia, no o rok už väčšina tvrdila, že to bolo „oslobodenie“ od revizionistov, nacionalistov…. Potom bol 89. Ja som bola v ôsmom mesiaci, brucho až po nos. Išla som po meste, okolo mňa tancovali študenti za pravdu a lásku. Šmyklo sa mi, a spadla som na zem na kolená pod ich nohy. A tí, […]

Pokračovanie článku

posledný na tému slušné Slovensko

Toto je môj posledný článok na tému pochodov pre slušné Slovensko. Ako je možné, že na plagátoch vraj slušného Slovenska urážajú všetkých, čo majú iný názor, to ich predstava slušného Slovenska? Ešte sa mi niečo nezdá. Mne zomrel brat približne v tom veku ako mladý novinár a jeho priateľka. Moja mama bola mesiac na práškoch a potom sa z toho len pomaly […]

Pokračovanie článku

Toto chcete?

Dnes v noci horela kancelária Smeru v Žiline. Niekto ju úmyselne zapálil. Toto chcete? Druhú Juhosláviu, Sýriu, Líbiu? Aby tu horeli domy, autá, zabíjali sa navzájom susedia. Prečo? Pre pár chrapúňov, ktorý normálnou cestou nedokážu vyhrať voľby. Prečo? Nuž preto, lebo nie sú schopní sa na ničom dohodnúť. Ešte ani voľby neboli a už sa hádali, že niekto niekoho […]

Pokračovanie článku

Včera som sa tiež zasmiala

Počúvala som včera prehlásenie našich troch predstaviteľov. Keď rozprával Danko o tej našej vláde, ktorá mohla vzniknúť a na ktorú si už opozičníci pomaly pripíjali, musela som sa zasmiať pri tej predstave ako dotyčný novinár. Bol to síce smiech cez slzy. No čo narobíš, aj taký smiech je smiech. Rada by som videla tých novinárov, ako sa tvárili pri tom rozprávaní. […]

Pokračovanie článku

Len aby

Toto už tu raz bolo. Po vzniku Slovenskej republiky sa podarilo Čarnogurskemu zvihnut moc z ulice. Na čelo štátu sa dostali tí, čo ho nechceli, čo hlasovali proti nemu, odstavili Mečiara a vyhlasil nové voľby. Ale vyhral Mečiar. Takže páni, aby ste sa zbytočne netešili, ľudia sú veľmi naštvaní, len nikto nevie, na koho je naštvaná mlčiaca väčšina, či na Fica, či na […]

Pokračovanie článku

Vraj za slušnú spoločnosť

V piatok bol sprievod za slušnú spoločnosť. Včera, keď som čítala komenty k článkom jeden odkaz ma hodil na stránku, kde bol plagát, kde boli Fico, Bugár a ďalší naši predstavitelia, a text v približnom znení, ak chceš si odpluť, tak nepľuj na zem, odpľuj si tu. ( Nechce sa mi to hľadať) . Po návrate na pôvodnú stránku, čítala som plno schvaľujúcich komentov. Moja […]

Pokračovanie článku

Nedá mi to

Aj keď mi tu zase jeden napíše, že som nezávislá na rozume, zvykám si, že tu môže každý každého úražať, nedá mi to. Takže, o čom chcem písať. Stále som nechápala, prečo je také strašné pozdviženie, ja viem, že vražda novinári je niečo hrozné. Čo na tom, že umrelo v Európe počas týchto mrazov skoro 60 ľudí, to bol odpad, ktorý nikoho nezaujíma. Na tom […]

Pokračovanie článku

Koľko ešte

Koľko ešte bude treba zorganizovať majdanov, aby opozícia si splnila sen a dostala sa k moci. Keď počítam, tak bolo ich už neúrekom. Len za posledné obdobie, štrajkovali sestričky (kto vie, koľko chorých na to doplatilo, že sestričky nenastúpili do práce), keď neuspeli, tak to zaniklo. Mnohé sestričky prišli o prácu, ale to už nikoho nezaujímalo, svoj účel nesplnili, […]

Pokračovanie článku

Nebojí sa?

Pani Nicolsonová požiadala o ochranu. Nebojí sa dať sa ochraňovať policajtami po tom čo ich s celou opozíciou pourážala?

Pokračovanie článku
V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

Zadržali muža, ktorý chcel Rusom pomôcť s atentátom na Zelenského. Zbieral informácie o letisku Rzeszów

18.04.2024 18:23

Zelenskyj poľské letisko používa pri cestách do zahraničia, pretože vzdušný priestor Ukrajiny je od začiatku ruskej invázie uzavretý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1233446x
Priemerná čítanosť článkov: 3099x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy