Založ si blog

Archív: november, 2017

Poslanci

To bolo kriku, ked sa zvysovala minimalana mzda. To je kriku, ked sa ma dochodcom nieco pridat. Tolko kriku pre korun pre tych, co dostavaju minimum. Nikde v novinach, odsudenie novinara, ze ako su poslanci jednotni, ked sa to tyka ich patov. Vzdy to tak bolo aj bude. Vzdy, ked sa to tykalo ich platov, tak boli az zazracne jednotni. Pamatam si, ako Miklos vykrikal, ze si musime utiahnut opasky a […]

Pokračovanie článku

Odbornosť

Nuž treba asi zavrieť všetky narodohospodárske, ekonomické fakulty, lebo podľa vyhlásenia Matoviča o jeho tieňovej vláde odborníkov, pre odbornosť na ministra stačí vystudovať učiteľstvo všeobecnovzdelavácich predmetov, (dejepis, náboženstvo etika pod.), nedokončená vysoká škola a socialná práca. Taká je vzdelanostná štruktúra jeho tieňových ministrov. 4 […]

Pokračovanie článku

Za čo som v živote vďačná

Mám 60 a za čo som v živote vďačná že napriek všetkému zlu, ktoré nás s mužom postihlo, sme to s mužom pri zdravom rozume prežili, sme stále spolu že si stále vieme urobiť zo seba srandu a nebrať seba ani život vážne že sa každé ráno zobudím, lebo mnohí naši známi sa toho dnešného dňa nedožili že mám okolo seba veľa dobrých ľudí a celkom sa mi darí […]

Pokračovanie článku

Vianočný šok

Dnes som pri upratovaní nechala bežať reklamy v telke. Zrazu som začula Tichú noc. Nejako skoro začínajú, pomyslela som si a otočila sa na televízor, aby som videla, kto spája svoj tovar s najkrajšou vianočnou koledou. To, čo som videla ma úplne šokovalo. V reklame sa bili baby o nejaký tovar, akože predvianočný blázninec. Bola to reklama na internetového predajcu. […]

Pokračovanie článku

Spolupracuje Markíza s obchodnikmi?

Už dlho mám podozrenie, že veľké obchodné reťazce majú kúpené televízie. Nič sa nedeje, ceny stabilné a hup Markíza vyhlási, že nie je mlieka a hup na druhý deň mlieko, maslo drahšie síce len o pár centov, lenže sa to roztáča. A to napriek tomu, že pred polrokom chceli pomaly mlieko vylievať do kanálov, čo ho bol prebytok a platilo sa poľnohospodárom za vybitie […]

Pokračovanie článku

Vytáča ma

Vytáča ma, keď mi chodia inzeráty od firiem, od ktorých som si niekedy brala tovar a stlačila som, že nemám záujem o informácie o ich nových produktoch. Vytáča ma, keď mi chodia maily od kadejakých, čo mi tvrdia že keď im odpoviem už-už získam nejake dedičstvo, sumu peňazí. Ale vrcholne ma vytočilo, keď som si našla dnes v pošte mail, že mi KDH ďakuje za môj hlas, […]

Pokračovanie článku

Rady na banány

Ked sa hovorí o socializme, vždy sa oháňa tým, že sme stáli rady na banány. Teraz je fakt, na banány nestojime. Ale je problém kúpiť vajíčka. Tie nemali v obchode včera, musela som ísť do iného Dnes som hľadala čerstvé mlieko, musela som kúpiť trvanlivé, ktoré chutí všelijako možne, len nie ako mlieko, čisté sa piť nedá. Minulý týždeň bol problém kúpiť […]

Pokračovanie článku

Asi som rasista

Už tretí den naši susedia niečo pália, asi pneumatiky. Kto si nevie predstaviť, ako to vyzerá, tak nech si spomenie na zábery Ostravy zo 60. rokov vo filmoch pre pamätníkov. Keby nejaká fabrika vypúšťala takýto dym, tak ju naši ekoteroristi momentálne zatvoria, bez ohľadu na počet zamestnancov, ktorí by prišli o prácu. Tu sa nič nedeje, mestskí policajti sa pre istotu […]

Pokračovanie článku

Voľby Žilina

Prečo v tradičnej bašte Smeru vyhrala Jurínova? Podpísali sa na tom obyvatelia Kysúc – skúste každé ráno cestu cez Kysucké Nové Mesto do Žiliny, dennodenne zápchy pred Kysuckým Novým mestom jedným aj druhým smerom, pred Žilinou. Skúste bývať v niektorej kysuckej dedine v smere Poľsko. Ďalej obyvatelia Žiliny, skúste si dennodené zápchy v ľubovoľnom smere do […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229891x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy