Založ si blog

Archív: február, 2017

Alzheimer?

Prečítal som si Mikloškove vyjadrenie na Hlavných správach o privatizácii elektrárni, aká bola zle urobená. Len tak náhodou, nebolo KDH súčasťou vlád, ktoré privatizovali energetické podniky a iné strategické podniky? Počuli sme od nich vtedy nejaké námietky? …

Pokračovanie článku

Do kedy

Dnes máme zase tlačovky, téma faktury. Vraj platia ceny az do marca, potom ako je možné, že mi teraz vo februári stiahli sumu, ktorú mi sťahovali minulý rok. Tak ja neviem. Tuším nebude s tým pokoj do konca roka. Asi už skutočne nemajú žiadnu tému.

Pokračovanie článku

Za koľko

Vždy keď počujem, že sudca zruší nejaký rozsudok, alebo prepusti nejakého mafiana, kvôli pochybeniu nejakéhoo XY, tak sa pýtam v duchu za koľko. Koľko dostal pán sudca za ten rozsudok. Tiež mi to včera napadlo, keď Harabín povedal, že rozhodol sudcovsky, nie politicky. Dosiaľ, keď prepušťal mafianov, korupčníkov, brala som to, že sa chce pomstiť, že ho vyhodili z […]

Pokračovanie článku

Asi som strašne stará

Dnes som si vypočula v rozhlase upútavku na novú reláciu – reality show, kde majú byť sprístupnené zábery z pôrodov,“ veľa citu, dramatických záberov a dojímavých scén.“ Pamätám si svoj pôrod, predstava, že by ma niekto pri tom snímal a ešte zverejnil v televízii, je pre mňa nepredstaviteľná. Už sa tí ľudia načisto zbláznili? Už neexistuje žiadne […]

Pokračovanie článku

konšpirácia

Nuž neviem, budem trochu konšpirovať. Snáď ma za to pani ministerka nezavrie. Stále mi nejde do hlavy, prečo tak Fico ide po Kotlebovi. Veď je to rozvážny politik, ukázalo sa to hlavne po voľbách, keď nechal opozíciu sa vyškvariť a rozhádať. A pri jeho skúsenostiach musí vedieť, že náhaňa voličov Kotlebovi. Vychádza mi to tak, že už nechce byť premierom a má záujem […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229868x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy