Založ si blog

Archív: apríl, 2016

Pani novinári, veď už nerobte zo seba. . .

Je mi ľúto, že sa opakujem, ale páni novinári, mali by ste sa skutočne dohodnúť, keď chcete klamať. Dnes ráno Markíza: protestu učiteľov sa zúčastnilo 4.000 učiteľov, TA3 7.000, Pravda 7.000. Preboha, keď už chcete robiť propagandu, dohodnite sa aspoň na číslach, lebo potom ste nielen nedôveryhodní, ale vyzeráte skutočne ako klamári. Tak páni, koľko je pravda? […]

Pokračovanie článku

Vracajú sa 50. roky?

Včera som sa cítila ako za socializmu, otec proti modernému trendu. Silne mi to pripomínalo 50. roky, zaostalý otec, ktorý bojoval proti kolektivizácii, proti nemu jeho moderné deti, no proste propaganda. Celá rodina už podľahla modernému trendu, len on nie a nie pochopiť nové smery. Aby som to vysvetlila. Včera som čakala, kým sa mi dovarí jedlo, aby som mohla ísť do […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229897x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy