Založ si blog

Archív: marec, 2015

Máme demokraciu 2?

Použijem tento nadpis ešte raz. Včera večer som čítala príspevok na tému návštevy politikov v Moskve a potom som prešla na diskusiu. Už si nepamätám koľko bolo strán diskusie, ale určite ich bolo viac ako tri. Prečítala som si prvú stranu diskusie, chcela som ísť na ďalšiu, preklikla som a „holt“ k článku nie je žiaden diskusný príspevok. Nedalo mi to […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229893x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy