Založ si blog

Archív: apríl, 2012

Spomienka na iné jari

Každú jar som sa prechádzala po Bulvári, aj keď som nemala tade cestu, vždy som radšej išla okľukou, aby som mohla isť popod rozkvitnuté japonské čerešne. Keď človek išiel tade vlahý jarný večer, tá krása až ohromovala, ružová žiarila, bolo to niečo nádherné, človeka až nabíjalo energiou. Tá krása, vôňa. Nekvitli naraz, niektoré skôr, niektoré neskôr. Už […]

Pokračovanie článku

upútavka na knihu

Dostala som mail od blogera ako upútavku na knihu „Demokracia je principiálny omyl“ od autora Pavla Petra Kysuckého. Prečítala som si úryvky z knihy. Možno by som si aj knihu prečítala, ale to čo vyslovil na adresu žien a detí, tak z neho urobilo pre mňa duševného chudáka a odpísalo aj jeho dielo. A on vyslovene propaguje bitie žien a detí. Lebo ako hovorí […]

Pokračovanie článku

Úvaha nad „romantickou komédiou“

Keď som videla v programe upútavku na komédiu Nabúchaná, tak som vedel a, že sa na ňu určite nebudem dívať, že to bude humor typu grganie, „prdenie“ , humor, ktorý sa môže páčiť, tak deťom do určitého veku, potom aj im to pripadá trápne. Potom ma zarazilo, že moderátorka to uvádza, ako romantickú komédiu. Keď som počas reklám prepínala medzi Smrtonostnou […]

Pokračovanie článku

Úvaha po nevyspatej noci

Vždy, keď v noci nemôžem spať, čo je skoro každú noc, vymýšľam, čo by som napísala. A ráno sa zobudím o šiestej a kým skončí denný kolobeh je 9 hodín, potom čakám aspoň na desiatu hodinu, aby som mala akú takú nádej, že budem v noci spať. No a o deviatej som taká zničená, že už sa mi nechce ani počítač zapnúť. Keby som išla skôr, je takmer 100% […]

Pokračovanie článku

kabátik

Dva dni som chodila okolo sekáča a hľadela na kabátik, ktorý bol vo výklade. Malá nechce ani jednu jarnú vetrovku, ktorú si doniesla z domova. Páčil sa mi, bol svietivo ružový a keďže mám už za sebou výchovu dvoch báb, viem, že v tom veku je priam snom taká farba. Išli sme dnes okolo, ešte nezačali zľavovať, ale aj tak som sa jej spýtala, či sa jej páči. […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229881x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy