Založ si blog

detektor lži

V živote som nedala úplatok. Proste patrím k ľuďom, ktorí nevedia dávať úplatky (nerátam kvety učiteľkám mojich detí) a nedostala som úplatok, nerátam kvety od mojich žiakov, ktorým som pomohla. Kvety však nepovažujem za úplatok, ale keby ma predseda strany po tom, čo ma pozve do strany, žiadal, aby som išla na detektor  lži, len preto, aby sa mohol v novinách ukázať, akí sme spravodliví a čestní, tak ho pošlem slušne povedané niekam. Buď mi verí a váži si ma a preto si ma pozval do strany, alebo mi neverí. Ale ja zo seba šaška robiť nebudem. A také reči o tom, že treba niečo preukázať, tie sú dobré len na oblbovanie ľudí. Nepotrebujem nikomu nič dokazovať, ako náhle ja mám čosi niekomu dokazovať, tak nemám čisté svedomie. A rozhodne sa nebudem kvôli nikomu predvádzať, ani kvôli miestu na nejakej kandidátke. Ešte, že mi nehrozí, že by som mala byť na nejakej kandidátke, takto sa z nej odfajčiť.

Pas

24.10.2023

Tak som si bola vybaviť nový pás, starý som mala pár rokov prepadnutý, tak je najvyšší čas na nový. Čo keď si zmyslím cestovať po svete? No a tam má čakala novinka, musím dať odtlačky prstov, ako zločinec. Celý život pracujem, platím dane, aj tak sa správajú ku mne ako k zločincovi. Je zaujímavé, že imigranti nepotrebujú ani pas, ani žiadne doklady a nieto ešte [...]

Čo mi vadí

17.10.2022

Vadí mi, ako po tej streľbe urážajú strelcových rodičov. Vôbec si neuvedomujú, že chlapec bol pubertiak a to je obdobie, kedy sebe lepšia výchova môže zlyhať. Je to obdobie vzdoru. Chalan má 18 si myslí, že môže všetko, že mu rodičia nemajú a nemôžu rozkazovať. Búri sa a je v opozícii. Najmä ak je vysoko inteligentný, tak sú pre neho jeho rodičia sú starí, [...]

Pamätáte si na študenta Šmída

14.10.2022

Myslím si, že nejak tak sa volal študent, ktorého mali policajti zabiť počas demonštrácie 17. novembra 89. Potom sa zistilo, že to bol agent ŠTB a jemu sa samozrejme nič nestalo, len vypukla „nežná“ revolúcia a došlo k zmene režimu. Nepripadá vám to čo sa stalo v stredu, podľa toho ako sa to rozbieha, niečo podobné. Politické zneužitie smrti na zmenu, alebo [...]

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Vladimir Putin, Moskva, Rusko

Útok na Volkova bol mrazivo účinný. Dokazuje návrat ruskej špionáže do studenej vojny

19.03.2024 10:25

Rusi do každej vojny vstúpili v zlom stave, potom ale postupne, vďaka vysokému počtu ľudí a nulovému rešpektu k ich strate, sa dostali do formy.

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229896x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy