Založ si blog

Archív: máj, 2011

Tak som sa dnes sčítala

Tak som sa dnes sčítala. Bola som šokovaná. To kvôli takej „hovadine“ je taká hystéria. Keď si predstavím, čo všetko je o mne v sociálnej poisťovni a priamo pod mojím menom, na daňovom úrade, v zdravotnej poisťovni, čo všetko vedia o mne v banke a aké podrobné informácie vypisujem babe v obchode, ktorá určite nepodpísala žiadne papiere o ochrane údajov […]

Pokračovanie článku

Chudáci

Včera som videla nášho predsedu parlamentu, ako sa správa k sestričkám. Toľko arogancie a drzosti som v živote nevidela. A to je vraj druhý muž krajiny. Preboha, nemal by mať ako politik nejaké správanie? Vidieť ako si váži svojich voličov. Neverím, že by si to nejaký politik v civilizovanej krajine dovolil takto sa správať k svojim voličom a nie to ešte k […]

Pokračovanie článku

Primitiv

Včera som pozerala Superstar a potvrdilo sa, čo si myslím. Keď je niekto primitív, ani bohatstvo, ani sláva mi nepomôže. Primitív, ostane primitívom, však „pán“ Rytmus. Vybudoval si kariéru na primitívnych, vulgárnych pesničkách, ktoré zaujímajú puberťákov, lebo si myslia, že tým sa stávajú dospelí , tak ako my sme si mysleli v 14 rokoch pri fajčení […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229870x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy