Založ si blog

Archív: marec, 2011

Bez nadpisu

Asi pred týždňom sme sa dozvedeli, že hniezde záchrany našli dieťa, ktoré bolo staršie. Predpokladalo sa, že má asi 4mesiace a bola pri ňom ceduľka, tuším sa volala Veronika. Dnes ráno som počula v správach, že našli rodičov dievčatka. Rodičia už mali dve staršie deti a nemali jedla ani pre ne, tak jej chceli zabezpečiť lepší život. Vraj im to poradila sociálna […]

Pokračovanie článku

škodoradosť

Keď som tu začiatkom mesiaca nadávala na najnovší byrokratický nezmysel tejto vlády, vylepovanie faktúr na internet, zopár ľudí ma tu hrešilo. A došlo na moje slová. Dnes som v televízii počula tie isté názory, aké som tu prezentovala. A došlo na moje slová, že sa bude zverejňovať až od 1000 €. Že by som požiadala o miesto ministerky? Tá sa síce nevzdáva, ale […]

Pokračovanie článku

Vtip na dnes

Dnes ráno mi muž povedal vtip. Prišiel ruský milionár do hotela a chcel sa ubytovať. Hotelier mu povedal, že môže si popozerať apartmány a zatiaľ nech mu dá 100$ ako zálohu. Milionár prikývne a dá mu peniaze. Ten beží k dodávateľovi a dá mu 100$ na vyrovnanie dodávky za tovar. Dodávateľ beží k farmárovi a dá mu peniaze za nákup mäsa a zeleniny a ten […]

Pokračovanie článku

Zásadová premierka

Musíme uznať naša priemerka nie je klamárka. Povedala, že sa nebude privatizovať, neprivatizuje. Ona iba odštátňuje, takže nie klamárka, je iba cigánka.

Pokračovanie článku

Podobnosť čisto náhodná

V 68 som mala 12 rokov, presne 21. augusta som mala oslavovať meniny. Moja prvá oslava mením s kamarátkami. Mesiac predtým bol otec s kolegami z práce v ZSSR na zájazde. Prišli úplne šokovaní. V správach hlásili, ako u nás prenasledujú komunistov, ako sú napádaní, v správach boli zábery, aké sú u nás protivládne demonštrácie. Báli návratu domov, nešlo im to […]

Pokračovanie článku

To šme še pobavili,

len nedávno pani premiérka tvrdila, ako chce zmenšiť byrokraciu, už tu máme výsledky tejto snahy. Vždy, keď sa začne v tomto štáte hovoriť o zmenšovaní byrokracie som v strehu. Keď si odmyslíme, že naša vláda ide sponzorovať „kultúru“ našich neprispôsobivých občanov, tak že im sponzorovať krabičky na televízor, ale ide to urobiť tak jednoduchým […]

Pokračovanie článku

Chcem sa vratit do obdobia cenzury

Chcem, aby keď omylom stihnem reklamný šot na Jojke nečumela na mňa vulgárna Nora, a nepočula som jej nadávky, aby som v doobedňajšom čase, keď majú bežať rozprávky, nevidela primitívne „štetky“, ktoré sa tvária ako pubertiačky. Nie, normálne ráno nesledujem televíziu, lebo som v práci a sobotu a v nedeľu mám iné povinnosti, ale teraz som ležala s […]

Pokračovanie článku

Včera čihy, dnes hota.

Tak sme sa zase pobavili. Včera ešte Miklóš vykríkal, ako treba zrovnoprávniť zamestnancov a živnostníkov, treba zvýšiť odvody živnostníkom(čakám, kedy táto vláda bude vyrovnávať nejakú nespravodlivosť, tak že niečo zníži), dnes to už neplatí. Koncepčnosť jedna báseň. Vyzerá tak, že každé rozhodnutie tejto vlády trvá nanajvýš týždeň.

Pokračovanie článku

Cena elektriny

Po jeseni, kde minister hospodárstva sa rozčuľoval, že regulačný úrad nedovolil viac zvýšiť ceny elektriny, ako chcel, zrazu sa v marci začína hovoriť znižovaním ceny elektriny. Že by Miklóš nevybral na DPH, toľko koľko plánoval? Že by sa začali prejavovať dôsledky zvyšovania cien energii? Ako pokuta za znečistené ovzdušie, nakoľko ľudia čoraz menej […]

Pokračovanie článku

Vážená pani Radičová,

včera ste s nadšením rozprávali o tom, čo nám nový zákonník práce umožňuje, môžem hento, tamto si môžem vyjednať. Ale počty nepustia, pokiaľ je v okrese a vo všetkých okresoch na okolí 25% nezamestnanosť a na moje miesto čaká ďalších 20 ľudí, tak jedine čo môžem, čo pre mňa z nového zákonníka práce platí je 12 hodinový pracovný čas, […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229891x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy