Založ si blog

Archív: február, 2011

Naše pravicové vlády kontra Rómovia

Všetky pravicové vlády mi pripomínajú mojich niektorých rómskych susedov. Po revolúcii ostali doma, aj keď mnohých, hlavne tých z komunálnych služieb(smetiari) chodili vedúci volať domov, aby šli do práce. Vtedy to nebola taká lukratívna práca ako dnes. Postupne zisťovali, že dávky im nestačia a tak začali predávať zariadenie bytu, najprv radiátory, však bolo leto […]

Pokračovanie článku

Zrúcaniny nášho „mládi“

Bola som zhrozená z toho, čo ostalo z Figara. Počas štúdia som bývala na garde a tu vôňu som priam neznášala, miešala sa s pachom Dimitrovky a hlavne, keď som bola hladná, umocňovala môj hlad. Ale keď som neskôr sa vracala do Bratislavy a vlak prechádzal cez Nové Mesto a mne do nosa udrela vôňa Figara, začala som cítiť strašnú pohodu.Cítila som sa mladá, ako keby […]

Pokračovanie článku

Starí dedovia

Práve sa dívam na Roling Stones na Film pluse, bože takí starí vysušení dedovia a koľko energie a koľká sila ide z ich hudby. Žiadna telenovela, superstar sa tomu nevyrovná, konečne niečo na čo sa dá dívať a počúvať.

Pokračovanie článku

Vážený pán minister Lipšic,

prosím Vás, zoberte našim policajtom samopaly (už ma upozornili, že to nie sú samopaly, ale mne ako pacifistovi znalosť zbraní končí pri guľku na cesto), nech nás nepostrieľajú, prípadne seba (policajti pri cvičných streľbách ohrozovali vodičov), prípadne nimi nezásobovali mafiu(ďalší policajt zabudol zbraň na čerpacej stanici ). Samopalmi si autoritu nezískajú, […]

Pokračovanie článku

Čím sme si to zaslúžili?

Najprv nám postaví na úroveň rozvojových krajín Ruda a urobí nám medzinárodnú hanbu a teraz pani premiérka, hodí nás pod túto úroveň. Ide rozdávať po kile múky chudobným, ako keby sme boli po katastrofe. Áno prežívame katastrofu, táto vláda je horšia ako každoročné povodne a zemetrasenie by nenarobilo takúto škodu. Tuším, už viem prečo dostali naši […]

Pokračovanie článku

Čo ma včera vytočilo

V prvom rade OFFICE 2007, ten ma vytáča stále, neustále domýšľanie si vecí, ktoré nepotrebujem, neustále sa musím vracať domov, a vrchol toho bolo neprenesenie hárku s veľkou databázou do súboru s menšou veľkosťou, čo mi bežne 2003 robila, to ma vytočilo do stavu zúrivosti. To že oznamuje, že moje vzorce sú zo staršej verzie ignorujem, tiež ma to […]

Pokračovanie článku

Vážený pán Milan1,

keď som si prečítala Vašu odpoveď na môj blog, nevedela som, či sa mám smiať, alebo hnevať, lebo ja si digitalizáciu predstavujem ináč. Čo sa týka scanovania, fakt neviem presne koľko som to robila, pretože som to robila na trikrát, keď som mala voľno medzi inou robotou. Chápala by som to, že ja oscanujem faktúru a pani hospodárke, keď ju bude nahadzovať do […]

Pokračovanie článku

Pani Radičovej vďaka

Chcem sa veľmi poďakovať tejto vláde za krásnu prácu. Dnes som hodinu scanovala faktúry, aby sme ich mohli vylepiť na internet. 27 faktúr, kde iba dve mali väčšiu hodnotu od plynárov a elektrárni. Zvyšných 25 malo hodnotu od 1 – 20 Eur. Celková hodnota 300-400 Eur. Všetci sa tu strašne nudíme, najmä informatik na škole s 200 počítačmi. Hlavne, že sa má znižovať […]

Pokračovanie článku
Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

Veľká anketa Pravdy: Koho chcú čitatelia za prezidenta? Súboj bude tesný. Karty mieša Matovič, Danko a Harabin

18.03.2024 06:00

Do Virtuálnych volieb Pravdy sa za desať dní zapojilo celkovo 22 343 ľudí.

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

ONLINE: Poľsko a Nemecko koncom marca aktivujú tankovú koalíciu

18.03.2024 06:30

Tzv. tanková koalícia jednou z najdôležitejších, aké boli vytvorené na podporu Ukrajiny.

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229880x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy