Založ si blog

Archív: september, 2010

Odpoveď na komentáre k Už sa ani nesnažia….

Neviem, ale asi som veľmi hrdá alebo citlivá, ale mňa by sa veľmi dotklo, keby mi majiteľ mojej firmy, keď ju náhodou bude predávať, povedal, že ma ide predať s firmou. Nie som ani kus nábytku ani počítač, som ľudská bytosť. Ak mi chce naďalej zabezpečiť prácu vo firme, tak mi má povedať, že uzavrie pri predaji také zmluvy, aby ma nemohli prepustiť. Ale ak vy sa […]

Pokračovanie článku

Už sa nehanbia ani schovávať, že nás predávajú

Včera som sledovala televízne noviny na Markíze a skoro som spadla z nôh. Pani premiérka sa vyjadrila, že sociálne podniky idú celé predať súkromným spoločnostiam aj so zamestnancami. Ako môžu predať zamestnanca? Alebo už sme ich otroci? Lebo len tých možno predať. Aspoň to tak kedysi bolo. Nemohla som sa z tohto výroku spamätať a novinári nič. Nepostrehli to? […]

Pokračovanie článku

Zaujímavé

Dnes som hľadala v počítači jeden text a našla som náhodou toto. Podoba čiste náhodná. Otrokářský systém – snadno a rychle? Zadání (úkol především pro makroekonomy): Vytvořte z určité země výrobní kolonii tak, aby lidé v ní žijící spotřebovávali svou mzdu především a pouze na svoji nutnou regeneraci k práci. Systém musí být stabilní a nesmí se stát […]

Pokračovanie článku

Referendum

Neznášam Sulíka, Matovič mi lezie na nervy, viem, že to bola zneužitá politická agitka pred voľbami, preto som ani nepodpísala výzvu na referendum, keď ma oslovili na ulici. Viem, že je nezmysel žiadať zrušiť imunitu na priestupky a za trestnosť na zločiny musí rozhodovať parlament, viem, že aj keď nás bude nadpolovičná väčšina, nikdy nedonútime poslancov, aby […]

Pokračovanie článku

Otázky

Celé dni sa ráno na Markíze, vedú dve kampane. Jedna, ako nám nič nezdražie, kvôli zvýšenej DPH a druhá, ako nám budú zvyšovať potraviny, zemiaky múka, kvôli záplavám. Prvé nechápem, ak nám zvýšená DPH neovplyvní ceny, tak potom kde chce Mikloš zobrať tie miliardy na záchranu nášho dlhu. Tí kvázi ekonómovia nám vysvetľujú, ako sa na úkor vlastného […]

Pokračovanie článku

Kultúra naša II

Ideme zase boriť sochy a pre také „divné dôvody“ . Som proti boreniu sôch, hocijakých, sú súčasťou histórie a možno keby ostali stáť na svojich miestach ,ľudia by sa viac poučili z dejín. Nie som umelecký kritik, ani umelec, neodvážim sa povedať, že som obyčajný človek, lebo to slovo sa sprofanovalo, ale myslím si, že umelecké dielo je umeleckou […]

Pokračovanie článku

Kultúra naša

Pánu Matovičovi bolo ľúto, že už celé dni týždne nebol v novinách, tak sa zase včera zviditelnil . Bolo to hodné krčmy piatej cenovej skupiny. Skĺzava parlament do tohto suterénu vďaka obyčajným ľuďom? Nehlásala SAS-ka novú parlamentnú kultúru? To je ona?

Pokračovanie článku

Zase som sa rozčúlila

Ako každé ráno som pri káve počúvala markízacké teleráno a mali tam ekonomického experta. Neviem odkiaľ týchto expertov berú. Začal ma bulíkovať, že vypočítali, že to zvýšenie kvôli DPH bude maximálne z 500 eur len 3 eura. To nech rozprávajú starej Blažkovej. Keby sa DPH viazalo len na výstupnú cenu nepoviem, ale DPH sa viaže na každú fázu výroby výrobku, je […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229893x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy