Založ si blog

Archív: jún, 2010

Chvála ministrovi …

Chvála ministrovi. A máme koniec roka a končí aj minister. Zatiaľ to je prvý minister, ktorý mi splnil želanie, bez toho , aby som mu písala. Učím 15 rokov a toľko rokov robím technika na škole. Boli sme hádam prvou školou na Slovensku, ktorá tlačila vysvedčenia na počítači. Hneď som písala pánu ministrovi školstva, aby vysvedčenie bolo jednostranné, aspoň aby […]

Pokračovanie článku

Som mierne pripitá a počúvam country a elán

Sedím na dvore počúvam Elán a Kučerovcov a som mierne pripitá Nohy mám vyložené na stole rozmýšľam, ako by to bolo dobre. Dnes robili Lacovia gulášku na ihrisku a keďže jeden z mojich bratov je Ladislav, tak som sa tiež zúčastnila tejto akcie, vypila som 7 dcl vína, také množstvo mám normálne na týždeň, ale keďže mám za sebou hektický týždeň , stiahla som […]

Pokračovanie článku

Čo ma teší

Keď sa ráno zobudím a pozriem cez závesy z okna a vyzerá to na slnečný deň a je jedno či je plus 20 alebo mínus 30, hlavne, že svieti slniečko, som takzvane slnečný typ. Keď sa chystá taký deň, moja nálada stúpa na 100. A ešte keď sa pozriem z okna a vonku vidím z obidvoch strán rozkvitnuté čerešne a v záhradke žiaria červené tulipány a žlté […]

Pokračovanie článku

Výhody veku nad päťdesiat ….

Taká päťdesiatka a viac má svoje výhody. Keďže čoraz slabšie vidím do blízka a lepšie do diaľky, svoje vrásky pri maľovaní nevidím a vrásky mojich spolužiačok a kamarátok vystupujú čoraz výraznejšie, môžem sa cítiť stále mladšia a mladšia. Prispieva k tomu aj to, že vzhľadom na to, že som v prechode, sa mi znova objavujú pubertálne vyrážky. Pre […]

Pokračovanie článku

moje psi I

Stále neviem, či je správne psy alebo psi. Včera som zase do roboty dovliekla psa, neviem, prečo ma majú tak radi (aspoň tí). Susedov pes sa rozhodol, že budem jeho druhá panička a náš dvor jeho druhý domov. A včera sa mu zase podarilo utiecť z domu, je to taká väčšia myš, takže nemá problém sa pretiahnuť cez oko plota. Po ceste ma dobehol a kráčal si jedľa mňa a […]

Pokračovanie článku

šlak ma raz z toho trafí

Ja to nechápem, kúpite počítač za 600 – 700 Euro a dajú Vám k nemu kábel, že keď máte zásuvku dole pod stolom, tak nedočiahne kábel k počítaču, ktorý je na stole, musíte si kúpiť predlžovačku. Sú lakomí dať k nemu 2m kábel za 4 Eurá a je to tak stále, veď ja to 2 Euro priplatím už aj z vlastného vrecka, len aby som sa nemusela rožčulovat, keď […]

Pokračovanie článku

záhady kuchyne

Napriek tomu, že som už 25 rokov samostatnou domácou paňou (dovtedy sme bývali so svokrovcami), stále ma šokujú niektoré veci. Riady – odchádzam do roboty, mám prázdny kredenc, vrátim sa, nie je sa tam kde pohnúť. O šiestej večer poumývam všetko, čo je v kuchyni, po zprávach môžem znova. Prečo sa strácajú len malé lyžičky a príborové nože, vidličky a […]

Pokračovanie článku

som rasista, homofob, netolerantný človek

Posledne dni ma utvrdili, že napriek tomu, napriek tomu, že sa mi zdalo, že som veľmi tolerantný človek, som netolerantný, homohóbny človek- rasista. Mám na záhrade vlastného bezdomovca a k tomu ešte Cigána (budem ho volať Cigán, lebo ono o sebe vyhlasuje, že je Cigán a Rómovia sú tí, čo kradnú a on nekradne, my ho voláme Dežko, aj keď sa volá Marcel). […]

Pokračovanie článku

a máme futbalový šampionát

To som včera zistila, keď som prišla z roboty. Kedže som bola minulý týždeň chorá, vnímanie sveta pozostávalo zo zobudenia sa, prezlečenia do suchého, vymenenie mokrej šatky na krku, vypitia šálky čaju a zaľahnutie znova do postele a spanie. Ako som to zistila? Uprostred obývačky stala dvojmetrová krabica a vedľa nej úplne nový plazmový televízor. Muž to psychicky […]

Pokračovanie článku

Kto som Nikdy som netúžila písať na blog. Nie je mojim koníčkom písať. Vždy som mala horšie známky zo slohu a vždy som mala mindráky, keď som mala niečo napísať. Som schopná prekecať celé hodiny, ale mám napísať list alebo mail, je to problém. Snáď sa mi to podarí a moje články budú zaujímavé. Prečo nezávislačka? 1. Moje deti hovoria, že som […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 398
Celková čítanosť: 1229885x
Priemerná čítanosť článkov: 3090x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy